v0.4.4

  • 2020.10.10
    • リリース
    • Released
  • 2020.10.09
    • 予定を掲載
    • Unveiled Patch Notes

[日本語]

  • 改善
    • ユーティリティ設定に「合成結果を自動で選択状態にする」機能を追加しました。
      • 有効にすると、合成(一括でない)を行った後、合成結果アイテムが選択された状態になります。
      • デフォルトでは無効です。
    • アイテム・倉庫画面に、互いを行き来するボタンを設置しました。
      • アイテム画面には、サブメニューに設置されています。
    • 検索、ソートなどのボタンをアイコン型に変更しました。
    • 戦闘で獲得した経験値・ジャンクをわかりやすくしました。
  • 修正
    • シールドを持った敵に与えたダメージの表記が、シールド分だけ減った数値が表示される不具合を修正しました。
    • 一部素材アイテムを使った合成で、合成順序によりジャンクコストが変化してしまう不具合を修正しました。
    • 「デスペラード」などで付与される出血が一時状態変化欄に表示されるようになりました。
      • これにより、そうした状態異常が一部の能力(「血の滾り」など)を発動させるようになります。
    • アイテム・神具生成の検索時に、文字列検索が機能しない不具合を修正しました。
    • 「竜神の加護」効果が敵に適用されてしまう不具合を修正しました。
    • イベントシーン閲覧後、メイン画面に戻ってきたときに3Dのホリィが一瞬ぶれる不具合を修正しました。
    • 一括解体・一括合成の自動選択機能で誤ったアイテムが選択されてしまう不具合を修正しました。
    • 一部テキストを修正しました。

[English]

  • Improvement
    • Added the function to “Select mixed result item automatically” in the utility settings.
      • When enabled, the mix result item will be selected after the mix (not in Mass mix).
      • It is disabled by default.
    • Added buttons to go to item/warehouse screen in each screen.
      • On the item screen, it is added in the submenu.
    • Changed the buttons for search, sort, etc. to icon type.
    • The Exp and junk gained in battle have been made easier to understand.
  • Fix
    • Fixed a bug where the damage dealt to enemies with shields was displayed with a reduced value by the amount of the shield.
    • Fixed a bug where the junk cost would change depending on the mix order when using some material items.
    • Bleed caused by “Desperado” etc. is now displayed in the temporary state change column.
      • This will allow some abilities

        to activate

        (such as “Blood spill”).

    • Fixed a bug where the string search did not work when searching for Item list / Create God’s article.
    • Fixed a bug where the “Blessing of Dragon God” effect would be applied to enemies.
    • Fixed a bug where 3D Holly fluctuates for a moment when returning to the main screen after viewing the event scene.
    • Fixed a bug where the wrong item was selected by the automatic selection function of mass salvage or mass mix.
    • Corrected some text.
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