[日本語]
- 『逃げる』機能の追加
- 操作可能なタイミングで、戦闘から即座に逃げ出す。+1日ペナルティあり。
- レベルアップ量の調整
- 敵Lv平均がキャラクターLv+5以内なら、+1
- 敵がボスキャラクターなら+1ボーナス
- 敵Lv平均が高レベルの場合、およそLv5差ごとに+1ボーナス
- 財宝、賞金首、ライバルなら+1ボーナス
- 暗躍・進攻・竜の巣では最終日のみ+1ボーナス
- 強化されたダンジョンでは常時+1ボーナス
- 新能力『成長性』追加
- 戦闘後、レベルが追加で+1上がる確率を付与
- 対応するダンジョンが消失した際に、対応したサブクエストが消失するよう修正
- 対応するダンジョンがクリア済みの場合、対応したサブクエストが出現しないよう修正
- アビリティセットごとに、由来を明記
- 各種アイテム使用時、使用効果説明を表示
- 空の色が経過日数に応じて変化するよう調整
- English設定でも日本語表記になっている箇所を一部修正
- オーバーフローを使用してもブレイブを消費しない不具合の修正
- 特定モンスターを倒すサブクエスト・絆レベルクエストが達成できない不具合の修正
- 『調査』の結果が実際の結果と異なる不具合の修正
[English]
- Add “Escape”
- You can escape from the combat. You will waste additional 1 day by it.
- Leveling adjustment
- You will earn more level by combats.
- Add “Growth” ability
- You have chance to gain +1 level after battles.
- Subquests what target dungeon disappeared will be removed from the list.
- You will not find “Cleared” dungeon subquests.
- You can see “Learned by” of all ability sets.
- You can see what will happen on confirming item usage.
- Sky color will be changed by passed days.
- Some text fix.
- Overflow will now use your All Brave.
- Now some “Defeat specific monster” quests will work correctly.
- Now “Exploration” ability will work correctly.