v3.4.4がリリースされました。 – v3.4.4 now available!

image

適用日 – Release Data

[JST] 2020/09/04(金/Fri) 08:20

  • スマートフォン版は、各アプリストアからダウンロードして下さい。Web版は、ページをリロードして更新を反映させてください。
  • スマートフォン版の配信は、端末・環境によって反映に時間がかかる場合がございます。配信が確認できない場合は、少し時間をおいてから改めてお試しください。
  • Please download from AppStore or GooglePlay. In web, please reload your page.
  • If you can not find update on the store, please wait a while.

更新履歴 – Update history

[[MORE]]

クールダウンへの暫定的な対策 – Temporary measures to cooldown stack

現バージョンにおいて、敵味方双方の全スキルがクールダウン状態に入ったとき、いずれのクールダウンも減少せず戦闘が進行しなくなる問題を確認しております。

この問題に対して、暫定的な対応として「敵味方双方の全スキルがクールダウン状態のとき、各スキルのCDを-1する」という処理を行う形で対応しています。

次バージョン時には、「ターン終了処理を、スキル使用可否に関わらず行う」形への修正を予定しております。この変更は、例えば「スキルを使用しなかったターンでも継続ダメージを受けるようになる」などの副次的な影響があり、バランスに一定の影響を及ぼすことが予想されます。

ご了承くださいませ。

In the current version, when all the skills of both you and an enemy enter the cooldown state, I have confirmed the problem that the cooldown does not decrease and the battle does not progress.

As a provisional response to this problem, I deal with the process of “when all the skills of both you and an enemy are in the cooldown state, decrement the CD of each skill by -1 for each turn”.

In the next version, I am planning to fix it to “Turn end processing regardless of skill availability”. This change has side effects, such as “You will take damage over time even on the turns that you did not use the skill”, and it is expected to have a certain effect on the balance.

Please understand.

これからも、 Nussygame と Buriedbornes をよろしくお願い致します。

Thank you for your patience.

タイトルとURLをコピーしました