v1.1.1

[日本語]

  • [追加] プリズムオーブによるゴールドの直接販売を開始しました。(ショップ内アイテムタブにて)
  • [追加] 冒険中断機能
    • ※緊急時専用です。通常時は、『諦める』を使用してください。
  • [追加] アプリストア評価を依頼するダイアログを表示
  • [改善] スタートダッシュチェストの掲載期間を1週間延長しました。チェストタブからアクセスできます。
  • [改善] 冒険マップのピンチイン・ピンチアウト時に一時的にスクロールを無効化し、意図せぬスクロール操作が起きてしまう問題を抑止
  • [調整] 素材解析の確率が想定よりも多く適用されてしまっている不具合の修正
  • [調整] キャラクターと装備品のレベル最大値を300に設定、装備品のパラメータ上限を9999に設定
  • [調整] Brave回復量の上限を設定(通常の2倍まで)
  • [調整] ランキングリセットの実施
  • [修正] 初心の書を使用すると、潜在由来の能力まで消えてしまう不具合の修正
  • [修正] 各種状態変化を喪失したときにポップアップを表示
  • [修正] 遅延ダメージの値をポップアップ表示
  • [修正] 無限回廊(ハードモード)のランキング表示が間違った表記になっている不具合の修正
  • [修正] ハードモード、ランダムモードをX回プレイする系のミッションが達成できない不具合の修正
  • [修正] 『式神』の効果が敵に適用されてしまう不具合の修正
  • [修正] ライバル撃破直後、一時的に暗躍の効果が残存してしまう不具合の修正
  • [修正] 変貌石を使用したとき、能力が0個でもレア能力が復元してしまう不具合の修正
  • [修正] 変貌石を使用したとき、生成された装備品に元装備のパラメータが反映されない不具合の修正
  • [修正] 腐敗・瘴気が多重に発動してしまう不具合の修正
  • [修正] 一部端末で通知機能が動作しない不具合の修正
  • [修正] 極稀に、倒したモンスターが通常攻撃してくる不具合の修正

[English]

  • [Add] Direct Gold sale on item tab in shop page
  • [Add] Adventure Interruption Function
  • * It is only for emergency. Under normal circumstances, use “Abandon” in the adventure menu.
  • [Add] Display a dialog asking for app store evaluation
  • [Improvement] The display period of the start dash chest has been extended by one week. It can be accessed from the chest tab.
  • [Improvement] Temporarily disable scrolling when pinching in and out of an adventure map, and prevent problems with unintended scrolling.
  • [Adjustment] Fixed bug where material analysis probability is applied more than expected
  • [Adjustment] Set the character and equipment level maximum value to 300, and set the equipment parameter upper limit to 9999
  • [Adjustment] Set the upper limit of Brave recovery amount (up to 2 times of normal)
  • [Adjustment] Implementation of ranking reset
  • [Fix] Fixed a bug that the ability of latent origin disappears when using the book of beginners
  • [Fix] Display popup when losing various state changes
  • [Fix] Pop up delay damage value
  • [Fix] Fixed a bug that the ranking display of Infinite Corridor (Hard mode) is wrong.
  • [Fix] Fixed a bug that the mission of the system that plays X times of hard mode and random mode can not be achieved
  • [Fix] Fixed a bug that the effect of “Shikinomi” was applied to the enemy
  • [Fix] Fixed a bug that the darkening effect temporarily remains right after the rival is defeated
  • [Fix] Fixed a bug that rare ability is restored even if the ability is 0 when using metamorphosis
  • [Fix] Fixed a bug that the generated equipment does not reflect the parameters of the original equipment when using transformation stone
  • [Fix] Fixed bug causing corruption and nausea to be triggered multiple times
  • [Fix] Fixed a bug that notification function does not work on some terminals
  • [Fix] Fixed an issue where a defeated monster usually attacked in rare cases

タイトルとURLをコピーしました